nedjelja, 13. ožujka 2016.

NYX soft matte lip cream dobri ili ne ?

Čula sam mnogo toga o novim NYX soft matte lip creams. Čim sam čula  mat odmah sam morala da ih kupim. Nabavila sam sebi dvije nijanse, jedna je Cairo a druga Abu Dhabi. Ovo nije ni ruž niti sjaj. Nanosi se veoma lagano i ostavlja matte finish. Nadam se da će vam se recenzije svidjeti.

1.NYX SOFT MATTE LIP CREAM U CAIRO 
Mnogo mi se sviđa ova nijansa, nude ali sa toplim podtonom breskve. Veoma prirodan ali ne previše običan. Jedino što mi se ne sviđa je to što moram da ga nanosim više puta kako bi bio vidljiviji i  postojaniji. Miris je veoma prijatan i  podsjeća na vanilu. Kada ga nanesem na usne treba mu samo nekoliko sekundi da se osuši i da ima prelijep matte finish. I, najbolja stvar je što je postojan na usnama čitav dan što mi se mnogo sviđa ako uzmem u obzir kako mrzim ponovo stavljati i popravljati šminku kada sam negdje u gradu.

2.NYX SOFT MATTE LIP CREAM U ABU DHABI 
Ova nijansa je savršena nude smeđa. Formula nije ni previše tečna niti previše gusta, kremasta je i lahko se  nanosi. Pigmentacija je veoma dobra i dovoljno je jedno nanošenje da vam usne izgledaju savršeno. Postojan je 5-6 sati s obzirom da u međuvremenu jedem i pijem. Ja lično nakon tri sata nanesem malo labela da bi spriječila suhoću usana. Kao što sam rekla u recenziji o nijansi Cairo, formula je mat i potrebno je samo  nekoliko sekundi da se osuši na usnama. I, ako želite da napravite iluziju većih usana sa ovim proizvodom to lahko možete postići.


Ja vam lično mogu reći da su mi ovo najdraži proizvodi za usne. Nisu skupi a veoma su dobri i kvalitetni. Da li ste vi probali NYX soft matte lip creams ? Ako jeste,  koje su vam najdraže ?

Nema komentara:

Objavi komentar