subota, 12. ožujka 2016.

Primeri, recenzije, kupiti ili ne ?

Prije nekoliko mjeseci sam morala da kupim novi prajmer za moje lice. Kako nisam imala omiljeni prajmer odlučila sam kupiti neke koje nisam prije koristila. Nakon mjeseci korištenja prajmera odlučila sam da napišem recenzije o istim. Kupila sam  Maybelline baby skin instant pore eraser, Maybelline baby skin instant fatigue blur, and Lumene matifying & poor minimizing primer. Pisati ću recenzije o svakom prajmeru, nadam se da će vam se svidjeti.


1.MAYBELLINE BABY SKIN INSTANT PORE ERASER 
Prvi put kada sam probala ovaj prajmer koža mi je bila veoma mehka i nježna. Tečni puder sam nanijela veoma lahko i lijepo. Na prvi utisak mi se ovaj prajmer veoma sviđao, ali nakon nekoliko sati sam primjetila da mi je koža veoma masna, masnija nego inače. Meni, koja ionako imam masnu kožu se to nije sviđalo. Ovaj prajmer nije za ljude koji imaju masnu kožu kao ja, koža će vam izgledati mnogo masnije a ko to želi zar ne ? Ja ovaj prajmer koristim nekada sam jer mi koža biude veoma glatka, koristim  ga onih dana kada ne zelim nositi pudere ili bilo sta drugo. Ovaj prajmer preporučujem ljudima koji imaju suhu kožu, ako ste jedni od njih ovaj prajmer će vas oduševiti.

2.MAYBELLINE BABY SKIN INSTANT FATIGUE BLUR 
Tekstura ovog prajmera je veoma kremasta za razliku od baby skin instant pore eraser. Ovo je prajmer baziran na vodi zbog čega koža bude veoma hidratizirana  što je naročito bitno u suhim ljetnim danima. Ja koristim male količine koje rukama nanesem na lice. Ovaj prajmer možete nositi i sam (ali ja uvijek nosim tečni puder ili malo korektora). Ako uzmemo u obzir da je moja koža veoma masna kada stavim ovaj prajmer moja koža je veoma hidratizirana i zdrava što obožavam. Ovaj prajmer preporučujem svim djevojkama koje imaju masnu ili konbinovanu kožu ili ako vam koža treba malo više hidratacije.

3.LUMENE MATIFYING & PORE MINIMIZING PRIMER
Ovaj prajmer je  namjenjen za ljude sa masnom ili kombinovanom kožom. Ja vam mogu reći da je ovo meni najdraži prajmer ikad. Ovaj prajmer ja masan ali ne previše masan ako me razumijete. Ovaj prajmer matira kožu što je savršeno za sve ljude koji kao ja imaju masnu kožu. Šminka se nanosi veoma lagano i što je najbitnije postojana je čitav dan. Iskreno nisam očekivala da će ovaj prajmer biti ovako dobar kao što jeste. Ne postoji ni jedna stvar u vezi ovog prajmera koja mi se ne sviđa.



Da li vi koristite prajmere, ako da koji su vam omiljeni ?


Nema komentara:

Objavi komentar